Hos Eltel er vi specialister inden for etablering, overvågning og drift af netværk
Hos Eltel er vi specialister inden for etablering, overvågning og drift af netværk
Gennem dialog med vores netværkseksperter er vi i stand til at visualisere og implementere forskellige typer af netværk, der vil imødekomme jeres specifikke behov i form af skræddersyede netværksløsninger
Vi udfører proaktiv overvågning og drift af vores kunders løsninger 24 timer i døgnet, 365 dage om året.
- Med Eltels overvågningssystem sikrer vi, at Eltels NOC (Network Operations Center) modtager alarmer ved fejl på kundernes løsninger.
- Vores kunder oplever hermed hurtig, effektiv og sikker sagshåndtering efter standardiserede processer.
- Eltels NOC medarbejdere er altid opdaterede omkring relevante politikker, procedurer, systemer/applikationer, produkter, driftssituationen og aktuelle problemer og løsninger.
Vi er certificerede
- Alle vores konsulenter har mange års erfaring, og er certificeret indenfor Cisco, Nokia, Juniper og VMware.
- Eltel er dit oplagte valg, når du står overfor at skulle gennemføre større forandringer i dit netværk eller gennemføre projekter, der relaterer sig til jeres digitale infrastruktur.
- Hvad enten der er tale om udvidelse af jeres netværk, opgradering over flere lokationer eller konvergering af netværk og teknologier, så er vores eksperter klar til hjælpe jer med at finde den korrekte løsning.
Højt kvalificeret og certificeret bemanding
Eltels NOC (Network Operations Center) er døgnbemandet med teknisk uddannet personale, der har specifikke kompetencer i system- og netværksovervågning. Alle NOC-medarbejdere er dansktalende, sikkerhedsgodkendte svarende til kundernes krav og behersker teknisk engelsk og hos Eltel arbejder vi desuden efter ITIL-principperne og er ISO 27001 certificeret.
Vi tilbyder:
· Overvågning af kritiske data- og sensor infrastrukturer og services via avanceret proaktivt overvågningsudstyr
· Automatisk logning af alarmer og ticketsystem til dokumentation af incident håndtering.
· 24/7/365 – 1. og 2. level bemanding med mulighed for remote management af overvågede komponenter.
· Onsite fejlretning indenfor 2 timer overalt i Danmark.
· Rapportering og Service Delivery Management.
Hurtige svartider
Når kunderne henvender sig til vores NOC sker det via ”Single Point Of Contact” ved alle kundehenvendelser, som kan ske via telefon, mail eller ved webadgang til Eltels sagsstyringssystem. Den gennemsnitlige besvarelsestid for telefonopkald er væsentligt under 60 sekunder og der kan tilbydes integration til de fleste sagsstyringssystemer.
Med Eltels overvågningssystem sikrer vi, at Eltels NOC modtager alarmer ved fejl på kundernes løsninger. Ved fejl opretter vi en ”Incident” i Eltels sagsstyringssystem og forsøger derefter, at rette fejlen som ”First Time Fix”. Øvrig fejlretning foretages af Eltels Technical Office, som står for den daglige drift og har afsat ressourcer, der om nødvendigt er klar til at understøtte vores NOC.
Hurtigt onsite fejlretning
Onsite fejlretning foretages af de kørende teknikere i Eltels Onsite service, og via vores flådestyringssystem kan vi lokalisere og tildele opgaven til nærmeste og bedst kvalificerede tekniker.
Sikkerhed mod nedbrud og adgang til NOC
NOCs IT Systemer er redundante og sikret mod nedbrud, og fysisk adgang til NOC afdelingen kræver godkendelse og registrering for at få adgangskort til området.
Kontakt os og hør mere om Eltels NOC overvågning.
Kontaktperson
Kim Deschler
Head of Strategic Business Unit
+45 21450020
Kim.Deschler@eltelnetworks.com