Løsningen indebære:
- Telefonsupport døgnet rundt, året rundt.
- Overvågning af løsningen i alle døgnets timer.
- Overvågningen foretages af vores Networks Operations Center via AIMOS systemet.
- Reservedelslager.
- Udkald af teknikere og fejlretning alle ugens dage
- Telefonsupport døgnet rundt, året rundt.
Tæt samarbejde med AUH:
- Via fysiske kvartalsmøder mellem AUH og Aeltel sikrer vi både en tæt dialog, samt muligheden for at få input fra brugere på hospitalet.
- Eltel registrer løbede fejl og forespørgsler i vores incident management system og trækker en rapport over de hændelser, der har været - til brug i dialogen med AUH.
- Eltel sætter en ære i at have et tæt samarbejde med operatørerne der benytter anlægget; TDC, TTN og ”3” til gavn for vores kunder, særligt når der skal fejlfindes
Hvis du vil vide mere om vores DAS løsning for Århus Universitetshospital, eller selv har et kommende DAS projekt, som I vil have hjælp til, så kontakt os gerne.
Kontaktperson
Michael Have Dyremose
Forretningsområdechef, Mobile & Access
+45 88 13 50 00
michael.have.dyremose@eltelnetworks.com