Ifølge databeskyttelsesforordningens artikel 17 har tidligere medarbejdere ret til at få slettet deres personoplysninger.
Virksomheder skal derfor have procedurer, der gør det muligt at anmode om sletning. Hvor meget der kan slettes eller anonymiseres, afhænger dog af gældende lovgivning.
Sådan gør du
Hvis du tidligere har været ansat i Eltel og ønsker, at dine oplysninger bliver slettet fra vores HR- og lønsystemer, kan du sende en e-mail til:
gdprforgetme@eltelnetworks.com
Når vi modtager din e-mail, sender vi et dokument, som skal bruges til at bekræfte din identitet.
Dokumentet skal udfyldes og sendes retur til Eltel som beskrevet i vejledningen.
Når din identitet er bekræftet, og alle relevante oplysninger er slettet i vores systemer, modtager du en e-mail som bekræftelse.
Den 30-dages periode, der er nævnt i GDPR, starter fra det tidspunkt, hvor Eltel modtager din identitetsbekræftelse.
Bemærk: Brug venligst din personlige e-mailadresse for at sikre en smidig proces og fortsat adgang til Eltels svar.